Warsztat handlowca. Jak sprzedawać skutecznie.

Warsztat handlowca

Warsztat handlowca

Jak sprzedawać skutecznie

Prowadzący: Artur Cybruch, MBA

Cel szkolenia

  • Uaktualnienie wiedzy niezbędnej do prowadzenia nowoczesnej sprzedaży
  • Poznanie najlepszych sposobów na zdobycie perspektywicznych klientów
  • Zapoznanie się z psychologią sprzedaży i najskuteczniejszymi technikami negocjacji
  • Zmaksymalizowanie wyników w Twoim kanale czy rejonie
  • Opanowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego szkolenia nowoczesnego handlowca

Odbiorcy

  • Przedstawiciele handlowi oraz osoby, które rozważają podjęcie pracy na takim stanowisku
  • Menedżerowie sprzedaży, którzy chcą skuteczniej szkolić podległych im handlowców
  • Właściciele małych i średnich firm, którzy są zaangażowanych bezpośrednio w sprzedaż

Czas trwania

  • 2 dni

Dzień 1

L.p. Zakres merytoryczny Czas trwania
1. Identyfikacja szans rynkowych i prospecting– jak znaleźć cennego i perspektywicznego klienta 09:00-10:30
2. Przerwa 10:30-10:45
3. Rodzaje sprzedaży B2B – jaki typ wybrać ?
  • sprzedaż transakcyjna
  • sprzedaż konsultacyjna
  • sprzedaż przedsiębiorcza
  • przygotowanie adekwatnej wizyty handlowej
10:45-12:30
4. Przerwa obiadowa 12:30-13:15
5. Warsztat sprzedawcy
  • psychologia podejmowania decyzji zakupowych/perspektywa klienta
  • perswazja
  • preswazja
13:15-14:45
6. Przerwa 14:45-15:00
7. Warsztat sprzedawcy
  • zajęcia praktyczne
15:00-16:45
8. Podsumowanie i zakończenie 16:45-17:00

Dzień 2

L.p. Zakres merytoryczny Czas trwania
1. Warsztat sprzedawcy / techniki sprzedaży
  • sprzedaże o stosunkowo małej wartości
09:00-10:30
2. Przerwa 10:30-10:45
3. Warsztat sprzedawcy / techniki sprzedaży
  • sprzedaże o dużej wartości
  • zajęcia praktyczne
10:45-12:30
4. Przerwa obiadowa 12:30-13:15
5. Podstawowe zasady negocjacji
  • BATNA (NADNU), ZOPA
  • cena minimalna
  • koszt alternatywny
  • efekt kotwicy ( warsztaty)
  • taktyki
  • negocjacje integracyjne
13:15-15:15
6. Przerwa 15:15-15:30
7. Customer Lifetime Value – w których klientów inwestować najwięcej czasu i zasobów. Jak używać rabatów i bonusów w sprzedaży 15:30-16:45
8. Podsumowanie i zakończenie 16:45-17:00

Opcje dalszego rozwoju

Indywidualne warsztaty negocjacji handlowych
Czas trwania: 2 dni
(niezbędne przygotowanie indywidualne teorii i przypadku na podstawie dostarczonych wcześniej lub wskazanych materałów)

  • Dzień 1 – ćwiczenie negocjacji z zapisem audio-video, planowanie negocjacji
  • Dzień 2 – negocjacje z zapisem audio-video, omówienie wyników

Warsztat lidera sprzedaży. O efektywnym zarządzaniu sprzedażą.
Czas trwania: 2 dni

  • Dzień 1- strategia sprzedaży, budżetowanie i wyznaczanie celów, kompletowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Dzień 2- wynagradzanie i motywowanie handlowców, szkolenie i rozwój handlowca, strategia rabatowania i bonusów